ZÁKLADNÉ FUNKCIE CRM SYSTÉMOV

Komplexné zobrazenie kontaktov a rozšírenie funkcionality banky hostí
V CRM systéme je možné zakladať kontaktné informácie o osobách, organizáciách alebo hosťoch. Kontakty je možné vytvárať ručne alebo importovaním z iných systémov. Prepojením CRM s hotelovým systémom je možné do kontaktov zadávať aj informácie o ubytovaných hosťoch.
Každý kontakt je možné ľahko vyhľadávať a zobrazovať k nemu doplňujúce informácie, súvisiace poznámky, dokumenty, udalosti a emailovú komunikáciu.
Pri evidencii kontaktov na organizáciu je možné organizácie združovať do organizačnej štruktúry, pri organizácii evidovať kontaktné informácie na osoby patriace organizácii.
Medzi rozšírené informácie o hosťoch patria :
- komentáre – poznámky k hosťovi, ktoré sú zadávané na recepcii počas pobytu hosťa alebo pri rezervácii ubytovania
- rezervácie pobytu – história rezervácií
- emailová komunikácia s hosťom
- zoznam produktov, o ktoré by mohol mať hosť záujem
TVORBA A ROZPOSIELANIE MARKETINGOVÝCH KAMPANÍ
CRM systém ponúka možnosť vytvárania hromadných marketingových kampaní určených pre vybraný zoznam kontaktov a organizácií. K vytvoreným kampaniam je možné uchovávať ďalšie informácie:
- emailový zoznam kontaktov
- dokumenty týkajúce sa kampane
- úlohy určené pre osoby, s ktorými pripravujete a realizujete marketingovú kampaň
- emailovú komunikáciu
- produkty a služby ponúkané v rámci marketingovej kampane
CRM vám dáva možnosť vybrať si zo zoznamu preddefinovaných e-mailových šablón, alebo si vytvárať vlastné emailové šablóny. V šablóne je možné pripraviť vlastné texty, vložiť obrázky, štýly a iné prvky podobne ako pri tvorbe web stránky.


PRÁCA S KALENDÁROM, PLÁNOVANIE ÚLOH A ČINNOSTÍ A ORGANIZOVANIE PRÁCE
V kalendári môžu byť zaznamenávané :
- naplánované udalosti
- telefonáty – kedy je potrebné kontaktovať danú firmu alebo osobu
- stretnutia naplánované na daný deň a čas
- úlohy s termínom ukončenia
- obchodné príležitosti s termínom uzavretia
- faktúry s dátumom splatnosti
Údaje v kalendári sa môžu zobrazovať v dennom, týždennom alebo mesačnom prehľade. Zobrazované informácie môžu byť farebne odlíšené podľa typu akcie alebo udalosti.
CRM systém umožňuje ku každej akcii v kalendári naplánovať pripomenutie. Pripomienka sa môže nastaviť na určený čas pred začiatkom akcie. CRM systém potom danú akciu pripomenie odoslaním emailu alebo zobrazením pripomienky v okne programu.
Kalendár môže byť pridelený konkrétnemu používateľovi, alebo môže byť zdieľaný určitou skupinou používateľov.
VÝSTUPNÉ ZOSTAVY A ŠTATISTIKY
Zo všetkých údajov uložených v CRM systéme je možné vytvoriť výstupné zostavy z predajnými alebo štatistickými informáciami. V CRM systéme je možné :
- pripraviť vlastné štatistické zostavy predaja produktov a služieb
- pripraviť zostavy pre marketingové potreby
- vyhodnocovať úspešnosť rôznych marketingových kampaní
- vytvárať tabuľkové zostavy o súhrných štatistikách o skupinách
- vytvárať grafy z pripravených údajov
- zdieľať zostavy viacerými užívateľmi
REPORTY
Reportami môžete sumarizovať dáta uložené v CRM. Štandardne je k dispozícii sada preddefinovaných reportov, ktoré si môžete upraviť podľa Vaších požiadaviek. K reportom je možné nakresliť grafy na jednoduchšiu prezentáciu zobrazovaných údajov.
