+421 (0)52 / 321 04 00 alto@alto.sk

Máte hotel alebo penzión?

Zabezpečte všetky operácie od rezervácie hosťa, ubytovania, po vyúčtovanie a štatistiku svojho zariadenia.

Máte komplexný nástroj na riadenie hotelovej prevádzky?

Hotelový systém Hores10

HORES je inteligentná CENTRÁLA Vášho hotela, spravuje Vašu recepčnú agendu, postará sa o Vaše rezervácie a poskytne Vám podrobný prehľad o stavu hotelu.

Potrebujete rozšíriť hotelový systém?

Voľný čas a akcie

Tieto nadstavbové moduly umožňujú správu a rezerváciu konferenčných priestorov v hoteli a pokrývajú oblasť Wellness a Spa a ďalších voľnočasových aktivít.

Používate jednoduchý a efektívny rezervačný systém?

Rezervačný systém BOOKOLO

Náš online rezervačný systém je navrhnutý tak, aby mohol každý hosť rýchlo a pohodlne dokončiť svoju vybranú rezerváciu kedykoľvek a kdekoľvek.

Potrebujete mať napojené online kanály a nemáte čas na ich správu?

Správca online rezervačných kanálov

HORES10 je integrovaný s mnohými online rezervačnými kanálmi. Teraz si môžete pokojne rozšíriť počet Vašich distribučných kanálov a obsluhovať ich z jedného miesta.

Samoobslužný check-in / check-out Kiosk

Znížte náklady na recepciu a vyriešte nedostatok personálu, využite osvedčené a dostupné moderné riešenia.

Hores Kiosky sú pripravené tak, aby Vám ušetrili náklady, čas a odstránili fronty na recepcii. Umožnite Vašim hosťom online check-in, platby a check-out pomocou mobilného zariadenia alebo kiosku od Hores. Hostia ubytovaní cez kiosk sú ihneď zobrazený v Horese.

MyStay - Hotelove informacie

Štandardný scenár s použitím kiosku vyzerá následovne:

MyStay - Upselling services

Hosť si vytvorí rezerváciu na booking.com, prostredníctvom vášho booking engine, alebo akýmkoľvek iným spôsobom sa rezervácia (zvyčajne cez channel manager) zapíše do HORESu.

MyStay - Upselling services

Niekoľko dní pred príchodom hosť dostane email s výzvou na vyplnenie check-in údajov. Hosť ho vyplní, naskenuje doklady, zaplatí platobnou bránou a teší sa na svoj pobyt.

MyStay - Upselling services

Pri príchode zadá hosť do kiosku svoje číslo rezervácie a kiosk vydá karty od izby. V prípade, že hosť nevyplnil check-in formulár, alebo nevykonal platbu pred príchodom, musí chýbajúce kroky vyplniť na kiosku – potom je mu vydaná karta od izby. Hosť môže počas pobytu objednávať hotelové služby a pripisovať ich na svoj účet. Kiosk vystaví prípadne stratený kľúč.

MyStay - Upselling services

Pri odchode hosť zadá do kiosku svoje číslo rezervácie a kiosk ho vyzve k platbe. Hosť platí kartou cez nastavenú platobnú bránu, faktúra sa odosiela na jeho email. Kiosk vyzve na vloženie karty od izby a v Horese sa zmení status na Checked-out. Po odchode sa hosťovi odošle „Good bye email“ s možnosťou ohodnotiť pobyt, ponukou loyalty programu alebo zvýhodnenú ponuku na ďalší pobyt.

Kompatibilita a konfigurácia

Kiosk je kompatibilný s väčšinou hlavných dodávateľov zámkových a platobných systémov (ďalšie je možné napojiť na želanie):

Riešenie je ale možné prispôsobiť akejkoľvek konfigurácii v hoteli . Systém je napríklad možné napojiť na e-kľúče a odomykať izby pomocou telefónu s aplikáciou či pomocou IoT, alebo používať e-boxy ak hotel používa ešte klasické kľúče.

Dispenzor kariet je dodávaný v bielom, čiernom, priehľadnom alebo kombinovanom prevedení s možnosťou vytlačenia loga hotela. Svojími rozmermi (cca. 20x30x20cm) sa jedná o veľmi kompaktné riešenie, ktoré sa spoločne s tabletom vojde do každého lobby alebo na recepciu.

Systém beží v angličtine (ďalšie jazyky možno nastaviť). Nastavenie systému trvá priemerne 2-5 hodín a zahŕňa predstavenie produktu, vytvorenie webového profilu, ukážka administrácie systému, nastavenie platobnej brány, inštalácie hardware-u, otestovanie funkčnosti a zaškolenie recepcie.

MyStay - Hotelove informacie