Vzdialená podpora
Spojíme sa s vaším zariadením a vyriešime technické záležitosti za vás.
Na stiahnutie
Po kliknutí prebehne presmerovanie na portál AnyDesk.com, sťahovanie sa začne automaticky.
Alternatívny softvér v prípade problémov s AnyDesk.
Po kliknutí sa začne automatické sťahovanie z portálu UltraViewer.net (v.6.6)
Zistené mobilné zariadenie. Vzdialená podpora je k dispozícii len na desktopových zariadeniach s operačným systémom Windows.
Používateľský manuál
Stiahnutie softvéru AnyDesk®
-
Kliknite na červené tlačidlo „Stiahnuť AnyDesk“, nachádzajúce sa na tejto stránke.
V prípade že tlačidlo nefunguje, prejdite na oficiálnu stránku: https://www.anydesk.com a kliknite na tlačidlo „Download Now“. -
Súbor AnyDesk.exe by sa mal v obidvoch prípadoch automaticky stiahnuť do pár sekúnd (zvyčajne do priečinka „Stiahnuté súbory“ vo vašom správcovi súborov – Prieskumník).
Spustenie softvéru AnyDesk®
- Nenainštalovaný AnyDesk.exe nájdete zvyčajne medzi stiahnutými súbormi v počítači (pomocou správcu súborov – Prieskumníka)
- Ak ste si AnyDesk nainštalovali, jeho ikonu nájdete na pracovnej ploche počítača, prípadne vyhľadávaním v systémovej ponuke (Štart).
ikona aplikácie AnyDesk®
V niektorých prípadoch môže mať obsluha pokladne spustenú aplikáciu na celej obrazovke, prípadne sa z iných dôvodov nevie dostať na pracovnú plochu počítača alebo spúšťať aplikácie. Túto skutočnosť vopred oznámte technikovi.
Nahlásenie prístupového kódu a spojenie s technikom
-
V hornej časti otvoreného okna AnyDesk nájdete vašu adresu s pomenovaním „Toto pracovisko“ a číselný kód (napr.
123 456 789
).
-
Tento kód nadiktujte alebo pošlite technikovi, ktorý sa cez AnyDesk pripojí.
-
Keď sa technik pokúsi pripojiť, uvidíte okno s výzvou na potvrdenie spojenia.
(Ak okno nevidíte, uistite sa, že nie je prekryté inou aplikáciou) -
Kliknite na zelené tlačidlo „Prijať“ (Accept), aby sa technik mohol pripojiť.
V niektorých prípadoch môže aplikácia pri spustení alebo inštalácii zobraziť okno so žiadosťou o zadanie hesla správcu počítača, napríklad:
-
keď kliknete v programe na tlačidlo „Nainštalovať AnyDesk na tento počítač“ (alebo „Install AnyDesk on this device“)
-
keď sa vyžiadajú rozšírené oprávnenia pre prístup – viac informácií a postup nájdete v sekcií „Zariadenie požaduje heslo správcu“.
Zariadenie požaduje heslo správcu
-
Po stiahnutí súboru AnyDesk.exe ho môžete spustiť bez inštalácie – bez potreby hesla. V tomto prípade technik získa základný prístup, ktorý slúži na základné úkony.
-
Vo väčšine prípadov to však nestačí a technik potrebuje rozšírené oprávnenia na technické úkony, čo si vyžaduje správcovský (admin) prístup – viď. ďalšie možnosti popísané nižšie.
🔒 Zadajte administrátorské heslo
-
Ak program vyžaduje povolenie, zobrazí sa systémové okno:
„Na pokračovanie zadajte meno a heslo správcu“ -
V tom prípade zadajte prihlasovacie údaje správcu počítača (ak ich máte).
-
Po úspešnom potvrdení technik pokračuje s plnými oprávneniami.
📞 Kontaktujte IT správcu
-
Ak nemáte administrátorské údaje, a nedisponuje nimi ani technik Alto, požiadajte svojho firemného IT technika alebo správcu siete o dočasné udelenie oprávnení, alebo aby AnyDesk nainštaloval a spustil za vás.
🔐 Bezpečnostné upozornenie
- Naši technici sa nedostanú k vášmu počítaču bez vášho súhlasu.
- Vždy vidíte, čo technik robí – spojenie môžete kedykoľvek ukončiť.
- Ukončujte softvér vzdialenej podpory, pokiaľ neočakávate pripojenie technika.