Vzdialená podpora

Spojíme sa s vaším zariadením a vyriešime technické záležitosti za vás.

Na stiahnutie

Po kliknutí prebehne presmerovanie na portál AnyDesk.com, sťahovanie sa začne automaticky.
(OS: Microsoft Windows®)

Alternatívny softvér pre vzdial. podporu
Po kliknutí sa začne automatické sťahovanie z portálu UltraViewer.net (v.6.6)
(OS: Microsoft Windows®)

Zistené mobilné zariadenie
Softvér vzdialenej podpory poskytujeme len pre desktopové zariadenia

Používateľský manuál

Prečítajte si návody pre vzdialenú podporu zariadení s operačným systémom Microsoft Windows pomocou softvéru AnyDesk

Stiahnutie softvéru AnyDesk

  • Kliknite na červené tlačidlo „Stiahnuť AnyDesk“, nachádzajúce sa na tejto stránke.
    V prípade že tlačidlo nefunguje, prejdite na oficiálnu stránku: https://www.anydesk.com a kliknite na tlačidlo „Download Now“.

  • Súbor AnyDesk.exe by sa mal v obidvoch prípadoch automaticky stiahnuť do pár sekúnd (zvyčajne do priečinka „Stiahnuté súbory“ vo vašom správcovi súborov – Prieskumník).

Spustenie softvéru AnyDesk

  • Nenainštalovaný AnyDesk.exe nájdete zvyčajne medzi stiahnutými súbormi v zariadení (pomocou správcu súborov – Prieskumníka)
  • Ak ste si AnyDesk nainštalovali, jeho ikonu nájdete na pracovnej ploche zariadenia, prípadne vyhľadávaním v systémovej ponuke (Štart).

ikona aplikácie AnyDesk

V niektorých prípadoch môže byť na zariadení spustená aplikácia (pokladne) na celej obrazovke, prípadne sa obsluha z iných dôvodov nevie dostať na pracovnú plochu zariadenia alebo spúšťať aplikácie.
Túto skutočnosť vopred oznámte technikovi.

Nahlásenie prístupového kódu a spojenie s technikom

  • V hornej časti otvoreného okna AnyDesk nájdete vašu adresu s pomenovaním „Toto pracovisko“ a číselný kód (napr. 123 456 789).

  • Tento kód nadiktujte technikovi ALTO Slovakia

  • Akonáhle sa technik začne pripájať na vaše zariadenie, uvidíte okno s výzvou na potvrdenie spojenia. (Ak okno nevidíte, uistite sa, že nie je prekryté inou aplikáciou)

  • Kliknite na zelené tlačidlo Prijať (Accept), aby sa technik mohol pripojiť.

V niektorých prípadoch môže aplikácia pri spustení alebo inštalácii zobraziť okno so žiadosťou o zadanie hesla správcu počítača, napríklad:

  • ak inštalujete AnyDesk na zariadení, v ktorom používané uživateľské konto nemá dostatočné oprávnenia (tlačidlo „Nainštalovať AnyDesk na tento počítač“ (alebo „Install AnyDesk on this device“)
  • ak sa vyžiadajú rozšírené oprávnenia pre prístup – viac informácií a postup nájdete v sekcií „Zariadenie požaduje heslo správcu“.

Zariadenie požaduje heslo správcu

  • Po stiahnutí súboru AnyDesk.exe ho môžete spustiť bez inštalácie – bez potreby hesla. V tomto prípade technik získa základný prístup, ktorý slúži na základné úkony.

  • Vo väčšine prípadov to však nestačí a technik potrebuje rozšírené oprávnenia na technické úkony, čo si vyžaduje správcovský (admin) prístup – viď. ďalšie možnosti popísané nižšie.

🔒 Zadajte administrátorské heslo

  • Ak program vyžaduje povolenie, zobrazí sa systémové okno:
    „Na pokračovanie zadajte meno a heslo správcu“

  • V tom prípade zadajte prihlasovacie údaje správcu počítača (ak ich máte).

  • Po úspešnom potvrdení technik pokračuje s plnými oprávneniami.

📞 Kontaktujte vášho správcu IT

  • Ak nemáte administrátorské údaje, a nedisponuje nimi ani technik ALTO, požiadajte svojho firemného technika alebo správcu siete o dočasné udelenie oprávnení, alebo aby AnyDesk nainštaloval a spustil za vás.

Zariadenia s operačným systémom macOS

  • Štandardne poskytujeme vzdialenú podporu pre zariadenia s Windows. Pri pripojení z Macu na vzdialenú plochu s OS Windows odporúčame nainštalovať AnyDesk priamo vo vzdialenej ploche podľa vyššie uvedených návodov.
  • Ak vám to situácia neumožňuje, ponúkame vám odkazy na oficiálnu stránku výrobcu (v anglickom jazyku), kde sa dozviete ako softvér AnyDesk pre macOS nainštalovať, a zároveň nastaviť potrebné bezpečnostné povolenia.

Návod na inštaláciu pre operačný systém macOS

Pozrite si Installation – Operating-System-Specific Instructions – macOS.

Ak chcete nastaviť požadované bezpečnostné povolenia na prijímanie prichádzajúcich relácií, pozrite si Security Permissions on macOS

🔐 Bezpečnostné upozornenie

  • Naši technici sa nedostanú k vášmu počítaču bez vášho súhlasu.
  • Vždy vidíte, čo technik robí – spojenie môžete kedykoľvek ukončiť.
  • Ukončujte softvér vzdialenej podpory, pokiaľ neočakávate pripojenie technika.