Vzdialená podpora

Spojíme sa s vaším zariadením a vyriešime technické záležitosti za vás.

Na stiahnutie

Po kliknutí prebehne presmerovanie na portál AnyDesk.com, sťahovanie sa začne automaticky.

Alternatívny softvér v prípade problémov s AnyDesk.
Po kliknutí sa začne automatické sťahovanie z portálu UltraViewer.net (v.6.6)

Zistené mobilné zariadenie. Vzdialená podpora je k dispozícii len na desktopových zariadeniach s operačným systémom Windows.

Používateľský manuál

Stiahnutie softvéru AnyDesk®

  • Kliknite na červené tlačidlo „Stiahnuť AnyDesk“, nachádzajúce sa na tejto stránke.
    V prípade že tlačidlo nefunguje, prejdite na oficiálnu stránku: https://www.anydesk.com a kliknite na tlačidlo „Download Now“.

  • Súbor AnyDesk.exe by sa mal v obidvoch prípadoch automaticky stiahnuť do pár sekúnd (zvyčajne do priečinka „Stiahnuté súbory“ vo vašom správcovi súborov – Prieskumník).

Spustenie softvéru AnyDesk®

  • Nenainštalovaný AnyDesk.exe nájdete zvyčajne medzi stiahnutými súbormi v počítači (pomocou správcu súborov – Prieskumníka)
  • Ak ste si AnyDesk nainštalovali, jeho ikonu nájdete na pracovnej ploche počítača, prípadne vyhľadávaním v systémovej ponuke (Štart).

ikona aplikácie AnyDesk®

V niektorých prípadoch môže mať obsluha pokladne spustenú aplikáciu na celej obrazovke, prípadne sa z iných dôvodov nevie dostať na pracovnú plochu počítača alebo spúšťať aplikácie. Túto skutočnosť vopred oznámte technikovi.

Nahlásenie prístupového kódu a spojenie s technikom

  • V hornej časti otvoreného okna AnyDesk nájdete vašu adresu s pomenovaním „Toto pracovisko“ a číselný kód (napr. 123 456 789).

  • Tento kód nadiktujte alebo pošlite technikovi, ktorý sa cez AnyDesk pripojí.

  • Keď sa technik pokúsi pripojiť, uvidíte okno s výzvou na potvrdenie spojenia.
    (Ak okno nevidíte, uistite sa, že nie je prekryté inou aplikáciou)

  • Kliknite na zelené tlačidlo Prijať (Accept), aby sa technik mohol pripojiť.

V niektorých prípadoch môže aplikácia pri spustení alebo inštalácii zobraziť okno so žiadosťou o zadanie hesla správcu počítača, napríklad:

  • keď kliknete v programe na tlačidlo „Nainštalovať AnyDesk na tento počítač“ (alebo „Install AnyDesk on this device“)

  • keď sa vyžiadajú rozšírené oprávnenia pre prístup – viac informácií a postup nájdete v sekcií „Zariadenie požaduje heslo správcu“.

Zariadenie požaduje heslo správcu

  • Po stiahnutí súboru AnyDesk.exe ho môžete spustiť bez inštalácie – bez potreby hesla. V tomto prípade technik získa základný prístup, ktorý slúži na základné úkony.

  • Vo väčšine prípadov to však nestačí a technik potrebuje rozšírené oprávnenia na technické úkony, čo si vyžaduje správcovský (admin) prístup – viď. ďalšie možnosti popísané nižšie.

🔒 Zadajte administrátorské heslo

  • Ak program vyžaduje povolenie, zobrazí sa systémové okno:
    „Na pokračovanie zadajte meno a heslo správcu“

  • V tom prípade zadajte prihlasovacie údaje správcu počítača (ak ich máte).

  • Po úspešnom potvrdení technik pokračuje s plnými oprávneniami.

📞 Kontaktujte IT správcu

  • Ak nemáte administrátorské údaje, a nedisponuje nimi ani technik Alto, požiadajte svojho firemného IT technika alebo správcu siete o dočasné udelenie oprávnení, alebo aby AnyDesk nainštaloval a spustil za vás.

🔐 Bezpečnostné upozornenie

  • Naši technici sa nedostanú k vášmu počítaču bez vášho súhlasu.
  • Vždy vidíte, čo technik robí – spojenie môžete kedykoľvek ukončiť.
  • Ukončujte softvér vzdialenej podpory, pokiaľ neočakávate pripojenie technika.