21 novembra 2024 @ 11:00
Program:
od 11:00. Trvanie cca 1,5h – 2h
Spoločne si prejdeme nasledujúce témy:
- Skladové karty – Ako správne vytvárať a spravovať skladové karty v hlavnom sklade aj v jednotlivých strediskách.
- Kalkulácie – Základy kalkulácií, obsah, nastavenie predajných cien a zabezpečenie správneho umiestnenia v pokladničnom systéme.
- Nastavenie DPH – Ako nastaviť a upraviť daň z pridanej hodnoty (DPH) pre rôzne položky v súlade so súčasnými aj budúcimi legislatívnymi požiadavkami.
- Kolobeh tovaru – Celý proces kolobehu tovaru počnúc objednávkou a príjmu tovaru od dodávateľa, po výdaj a následný príjem tovaru na strediskách.
Súčasťou budú aj odpovede na Vaše otázky týkajúce sa práce a využívania reštauračného systému FoodMAN.